Stor tjej

Hemma igen efter en natt i min egen säng med Evan. Elina ville äntligen prova att sova i sitt rum i stora sängen. Den andra är ju en "bebissäng ju" som hon säger. Jag var med henne tills hon somnade och sen har hon sovit hela natten. Stolt över min stora tjej som både slutat ha blöja dagtid och nu även flyttat in i hennes rum. 



Hon har en 120 säng men utan kant, därav att jag bullat upp under madrassen på kanten ifall hon skulle rulla. Suki höll henne även lite sällskap en stund. 

Men nu är hon på dagis och Evan har tittat på Babblarna tills han blev hungrig och trött. Så nu har jag lagt honom i sängen och tänker lägga mig en stund jag med. 


Sov jätte dåligt i natt. Kanske för att Elina inte var i rummet. Så jag passar på att vila lite. Behöver egentligen storstäda, klippa häcken utanför, klippa gräs, åka till tippen och bädda rent i sängen. Men jag skjuter på allt lite till.😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0