ännu en dag med liten sjukling hemma

Ingen feber idag men hostigt och väldigt gnälligt hela dagen. Börjar bli ganska less på gnället om jag ska vara ärlig. Gnäll om precis allt och ingenting är bra. Tur att vi båda har sovit mycket idag i alla fall så vi har fått lite lugn och ro i alla fall. Är ju så trött hela tiden. Har ingen energi överhuvudtaget och ingen större lust till någonting under dagarna. Så här på eftermiddagen är det lite bättre, då börjar jag komma igång lite mer i nån timme i alla fall innan jag blir så där trött igen. Hundarna tycker nog att jag är väldigt tråkig just nu tyvärr.
 
Kom igen nu morsan, kan vi inte busa nu??
 
 
Lite kul att Elina har letat fram en gosedjurshund som jag hade när jag var liten som hon nu har mer som sin.
Skitig och sliten men ändå söt, lille Stortass, som jag döpt honom till som liten.
 

Nu blir det snart middag här hemma och sen får jag se om jag kanske smiter hemifrån en stund. Känner att jag behöver en liten stund för mig själv utan en liten gnällig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0