Äntligen

Alltså idag har jag vaknat på helt fel sida. Känner mig irriterad hela tiden och är sååååå trött.. Har inget tålamod idag alls och det är ju inte bättre av att jag inte lyckades hinna lämna Elina i morse på dagis heller. Så hon har varit hemma här och röjt. Jag somnade till och med. Ifrån henne en stund i soffan, pang bom så sov jag. Suck! Vaknade och hon hade hällt i en hel burk fiskmat i akvariet så nu MÅSTE jag städa akvariet idag så inte fiskarna blir dåliga. Men först får Christer komma hem. 

Nu ska jag andas lite efter att Elina ÄNTLIGEN slocknat i soffan. 


Känner mig dum som känner såhär idag. Inget tålamod för hennes bus och påhitt. Men har i alla fall lyckats bygga ihop hennes stall till sina småhästar, även om hon drog sönder en del på en gång. Hoppas på att det går att limma lite. 


Antar att min kropp börjar känna sig slut som artist nu när det är så kort tid kvar innan bebis kommer. 7 dagar, en vecka till BF och jag är enorm. Orkar liksom knappt med mig själv så tålamodet är verkligen i botten.

Ska ta en kopp kaffe nu och hoppas på att kunna koppla bort lite dumma tankar. Snälla bebis kom nu! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0