Bilder från igår

Nu har jag lyckats ljusa upp några av bilderna jag fotade igår. Tyvärr en aning brusiga då jag hade ganska hög ISO i ridhuset för att få nåt ljus alls där. Men jag gjorde så gott jag kunde. Är ju inte alls haj på kameran egentligen så jag får lära mig under tiden jag fotar. Denna gången var det i alla fall första gången jag fotade helmanuellt. Har ju innan kört på det automatiska sportläget, men så lär jag mig ju ingenting så nu ska jag försöka bli bättre på det manuella läget där jag ändrar alla inställningar själv. Någon gång borde jag ju lyckas, haha.
 
Några bilder från igår.
 
 
Fotade även Moa och hennes ponny Bullen

Testade även att ändra färg på några av bilderna.
 

Tror att Jenny kände sig nöjd i alla fall efter sitt program. Haha!!
 
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Den där minen är mer "Hoppsan hejsan, undra vad domaren tycker om det här"... Hahaha.

Svar: Tycker det var en fin bild på dig <3 :)
Jenny Säfström

2016-03-17 @ 10:29:33
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0