Där Evan är, är Harry också

En lugn dag idag men soffmys och tv-tittande. Har även sovit lite middag idag för första gången sen Evan föddes. Jag Elina och Evan passade på medans Christer åkte och tränade. 

Är lite roligt hur glad Harry är i Evan. Han har stenkoll på honom och vill hela tiden vara nära honom. 




Hörseltestet innan idag gick bra i alla fall och allt var som det skulle, så det känns skönt. Jag har även blivit både kissad på och bajsad på idag.😂 Snäll son vi har.😍 

Elina är ju också rolig. Hon sa innan idag att hon ville bada som vanligt, varpå jag svarade att hon kunde få det efter middagen. Och bestämd som hon är så tog hon saken i egna händer då. Hon kunde ju inte vänta så hon knallade upp på övervåningen, drog av sig kläder och blöja och satte sig i badkaret med alla sina leksaker och började fylla upp vatten. Så när jag gick upp en stund senare satt hon där i badkaret överlycklig och sa: Mamma jag badar!😃 Jo tack, jag ser det sa jag. Och så var det bara att slå sig ner i badrummet tills middagen blev klar. Då fick det vara färdigbadat. 


Men nu ska jag försöka gå och lägga mig och hoppas på lite sömn. 

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0