En dag ute

Nu har Elina precis slocknat i soffan efter en dag ute. Vi promenerade bort med hundarna till en lekpark där hon både gungade, klättrade och åkte rutchkana. Jätte fint väder ute så det var skönt. Sen gick vi vidare hem till mamma/mormor för lite pannkakslunch innan vi sen promenerade vidare hem igen. Elina har gått massor så förstår att hon är trött nu. Så nu är det kaninernas tur att få vara ute så dom är släppta i sina hagar och hundarna får hålla sig inne en stund. Måste skaffa massa kompostgaller så jag kan skärma av lite här och var så kaniner och hundar kan vara ute samtidigt utan att Mili ska försöka riva hela kaninhagen.
 
Hade med mig kameran ut idag så blev några fina bilder på min fina lilla tjej.
 

Nu funderar ag bara på om jag ska ta en kopp kaffe och förhoppningsvis piggna till lite eller om jag ska krypa ner bredvid Elina och vila en stund. Men måste ju erkänna att det vore skönt att sätta sig en stund ute på altanen med kaffet och bara suga åt mig mer sol. Hmmm svårt val ändå..Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0