Första lilla äventyret

Först en hundpromenad i det fina vädret och då premiäråket i vagnen.




Christer passade även på att träna lite med Suki längs vägen hon tycker är lite läskig.



Efter promenaden lämnade vi in hundarna och åkte till Ica Maxi för lite handling. Allt gick jätte bra. Åt lite lunch på Mc Donalds då Elina hade önskat "hamburgare och fritt"☺️ innan vi sen åkte hem igen.


Väl hemma igen så har Elina badat och jag sorterat tvätt och satt på en ny maskin. Evan sov i babysittern på badrumsgolvet så länge. Och Christer åkte med massa skräp till tippen. 



Väl inpackad med en tröja som luktar mig och en handduk som lite extra stöd. Mys!

Och nu har båda barnen slocknat i soffan medans jag tog lite kaffe och en bit mjuk pepparkaka.
Elina efter att ha tittat lite på Clifford, den stora röda hunden. Och Evan efter lite snuttande på mig och även dansande med pappa innan han fick ligga lite själv på kudden.


Och nu när båda slocknat så passade Christer på att ta ut hundarna på kvällsrundan och jag får sitta här och bara vara en stund. Men hör att det brakar lite i killens blöja så får nog byta den strax.☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0