God morgon torsdag

8 dagar kvar... Jag vet vilket tjat om dessa dagar tills bebis kommer man jag vill ju inget hellre än att han/hon ska titta ut nu. Försöker känna efter hela tiden om något ändras i kroppen eller så men INGET, haha! Jaja bara vänta och se glad ut. Känner ju hur den lille lever om i magen i alla fall så det får man ju vara glad för.
 
Elina är hemma från dagis idag då hon somnade för sent igår. Hade ju lyckats somna när jag lagade middag och sen så var hon ju vaken hur sent som helst så det får bli en hemmadag med mig idag. Så kan det gå. Får väl vandra iväg till någon lekpark sen eller nåt och passa på att vara ute nu när vädret är så fint.
 
Ska äta lite frukost själv här i lugn och ro först innan Elina vaknar. Hon får sovmorgon idag och vakna av sig själv.
 
 Min lilla stjärna! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0