Hej onsdag!

Startade morgonen med att väcka en supertrött liten Elina som inte alls ville vakna. Vi åt lite frukost och sen begav vi oss mot dagis där dom tydligen skulle springa hasaloppet idag😃, så sött!! 

Stannade och tittade när Elina sprang innan jag åkte hem igen. Lilla kämpe! Hihihi..

Sen träffade jag Jenny och Emma efter att ha promenerat med hundarna för lite lunch tillsammans. Trevligt som vanligt!

Väl hemma igen fick det bli en liten tupplur innan dagishämtningen där Elina fått ett fint diplom.☺️ Min duktiga lilla tjej! 


Och eftersom jag sagt till Elina att jag skulle fråga Pia om hon fick komma och rida idag efter hämtningen, men det tyvärr inte gick idag då medryttaren hade hästen, så åkte vi och klappade lite andra hästar istället och kossor! Så Elina var nöjd i alla fall.










Och nu är vi precis hemkomna och Elina ville titta på hennes "stora" (iPaden) som vanligt. Hon är jätte trött så kommer nog somna när som. Inte det bästa kanske men som tur är så ska hon vara ledig i morgon. 

Själv ska jag slökolla på tv:n tills Christer kommer in med hundarna. Då blir det rester till middag innan lite mer slappande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0