Idag kan jag nog somna ståendes

Vilken fullproppad dag igår. Först läkarbesöket på morgonen som vart typ 2 timmar försenat pga personalbrist på sjukhuset. Sen hem fort och äta lite våfflor med farmor Lone som kommit förbi. Och efter det direkt hem till min mamma. 

Och nu har denna dagen startat. Väldigt trött idag efter väldigt lite sömn i natt. Tror jag har bytt 5-6 bajsblöjor på Evan och när han väl har kommit till ro så har Elina eller hundarna väckt mig. Så har mest fått slumra till några gånger. Får hinka i mig kaffe idag tror jag. Mjölken börjar ju komma ordentligt nu, därav allt bajsande.😝

Ska strax gå ut en sväng med hundarna och efter det får jag se vad vi hittar på. Känner inte riktigt för att bara vara hemma men samtidigt skulle jag behöva vila nån gång under dagen. Elina tjatar om att åka till farmor men det ska vi ju gör i morgon. 

Tänk så mysigt man kan ha då.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0