Lite småshopping idag

Idag var både jag och Elina alldeles för trötta för att gå upp i morse och iväg till dagis. Hon vägrade ju sova igår kväll så hon och jag spenderade typ halva natten nere i soffan. Så idag har vi först bara tagit det lugnt och försökt vakna, och sen drog vi till jobbet då jag skulle skriva på ett papper om att jag lämnat min nyckel. Så när vi ändå var där passade vi på att köpa några blommor till vasen i hallen som Christer köpt tidigare. 


Blev fint tycker jag även om jag egentligen velat ha lite mer färg på blommorna. Men det kan vi ta senare och variera med. 

Svängde även förbi och köpte godis till kaninerna på kampanj och förbi Bauhouse för att kolla och höra lite om element. Vill ha ett till kaninerna ute i förrådet så temperaturen där blir jämnare och vattnet slipper frysa på vintern. Men det kostade mer än vad jag hade pengar till just precis nu så får vänta lite.


Elina var glad i alla affärerna i alla fall och sådär översocial och hälsade och pratade med allt och alla. Haha!

Min lilla skitlolla.❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0