Nya fina naglar idag

Efter att ha dammsugit och moppat golvet på nedervåningen, samt torkat av lite ytor och skurat toaletten så förtjänar jag nu en lugn stund i soffan med en kopp kaffe. 

Elina har precis somnat efter att ha röjt här hemma medans jag städade. Låtit sina leksaker bada i hundarnas vatten bland annat och kastat omkring sina strumpor. Ja varför göra det lätt för sin mamma liksom?!😂

Vi båda är i alla fall väldigt nöjda efter vårt besök hos Petra som fixat både mina naglar och Elinas. Mina naglar med gelé och Elinas målade med vanligt nagellack.☺️ 






Elina har valt färg både till mina naglar och till sina. 

En riktig mor och dotterdag idag, mysigt! Gäller att passa på att umgås bara hon och jag nu innan bebis kommer för sen blir det lite konkurrens. 

Om en liten stund kommer pappa förbi och lämnar hennes födelsedagspresent också. Han kunde ju inte komma på hennes kalas pga jobb så får väl hoppas att Elina vaknar till då så hon får träffa morfar en stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0