trött fredag

Idag skullen jag ha träffat Emma på dagen med Suki. Alltså inte Emma hundtränaren utan min vän Emma. Men då båda vi två är tjocka, gravida, TRÖTTA och en aning omotiverade så bestämde vi för att ställa in träffen och vila istället. Hon är ju beräknad nästan exakt en månad efter mig så det är spännande. Hon vet redan nu att hon ska få en liten pojke, undrar vad vi får?? Så spännande och idag är det bara 14 dagar kvar. Räknar ner nu och bör nog packa den där väskan man ska ta med sig sen. Men jag känner faktiskt ingen stress.
 
Idag kommer Charlie följa med oss hem för en sleepover. Och ingen är gladare än Elina som får leka med sin kusin både ikväll och imorgon då. Ska se till att ladda elbilen tills i morgon så dom kan gå ut och köra med den.
 
Nu ska jag passa på att njuta en stund till av lugnet innan alla kommer hem.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0