Det var den kaffekoppen

Var bara att gå in igen för Evan vaknade så fort jag satt mig ner och slappnade av. Så nu har jag flyttat honom till vagnen och står och vaggar fram och tillbaka = nöjd Evan.


Elina tjatar om att få gå vart som helst och leka förutom här hemma, farmor, mormor, Jaya, Charlie, Albin... Jobbigt när man är liten sjukling. Men har lovat henne att hon och jag ska gå med hundarna själva sen när Christer kommer hem så hon får vara ute lite i alla fall. Hoppas på att hunna åka iväg en sväng själv sen också. Ska bland annat hämta en Ståbräda till enkelvagnen som jag bokat att köpa via Facebook.


Skulle även vilja kolla en grej i Haninge C om jag hinner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0