En dag i Bandängen

Igår var vi i Bandängen och lekte i parken där och tittade på djuren. Det var jag, Christer, Elina och Evan. Jenny med hennes tre barn Natalie, Albin och David. Jennie (Jennys kompis) med sina 4 barn som jag inte kommer ihåg alla namnen på, och Även Cissi med sina tre barn Samuel, Alva och ´lilltjejen som jag inte heller kommer ihåg namnet på nu, Hjärnsläpp deluxe! Haha.
 
Vi var där från ca 10.45 till typ 18 tiden. Hela långa dagen av massa bus och lek i det jättefina vädret. Så härligt och så många glada barn! Min mamma var hundvakt under tiden. Och till barnens stora förtjusning så kom det även dit två ponnysar som dom hade ponnyridning med. Tack alla som var med! Det här gör vi om någon dag!
 
Bjuder på en bildbomb på mina och Jennys barn framförallt.
 
 
Att gunga är ju sååååå kul! Mera fart ropar alla barnen!
 
 
Sociala klubben ;)
 
 
Evan sov mest hela tiden förutom vid matpauserna.
 
 
Titta på myrorna som kryper omkring är också så spännande! :)
 
 
Lycka att det kom en söt LITEN ponny! <3
 
 
En superhärlig dag även om slutet bjöd på gallskrik och massa gnäll när alla barnen var trötta.
Men eftersom Elina tog en powernap i bilen på vägen hem så hann vi med att köpa lördagsgodis och mysa i soffan trots en lång och intensiv dag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0