En tung dag igår.

Nu ska jag skriva nåt jobbigt, nämligen att jag fick ta bort vår busevovve Mili igår. Kändes otroligt tungt även fast jag idag även har känt en lättnad. Och bara det känns ju helt sjukt. Är så ledsen samtidigt som jag tycker att det varit så lugnt och skönt idag. Näst intill inga skall, inga race ut och in ifrån köket, inga anfall mot kaninerna, inga voff i fönstret knapp. Ja det är helt enkelt en helt annan atmosfär när hon inte är här. Även om jag förståss känner mig ledsen också. Hon var den hund som lät mest och krävde mest jämt. Och nu hade tyvärr våra grannar fått nog. Dom var trötta på att hon skäller konstant och nu även börjat dra med sig Suki. Så därför valde jag att ta bort henne nu i och med att hon även har både höftproblem och allergi som gör henne stressad. 



Du kommer alltid finnas i våra hjärtan älskade, knäppa buseMili. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0