Hallå måndag!

Efter en något kaotisk morgon med genomkissade blöjor, glömda gummistövlar och tjaffs om precis allt så är nu Elina på dagis, Evan sover och jag tar en kopp kaffe hemma hos mamma innan jag måste hem och städa bombnedslaget till hem. Mitt tålamod just nu är noll och jag misstänker att mycket beror på min onda rygg som är hemsk just nu. Väntar på att bli uppringd av vårdcentralen så jag kan boka en tid till läkaren igen. Jag får liksom ingen ro i kroppen även om jag sover när hela ryggen är i ständig kramp. Jag är trött och matt hela jag.

Men jag hoppas att humöret ska vända och att jag får lite energi av kaffet. Känner mig inte alls sugen på att städa men det måste verkligen göras nu. Tycker synd om folk i min närhet nu när jag är så lättretlig av min smärta. Fy för att ha ont och jag hoppas på riktigt starka värktabletter om jag nu ens får ta det när jag ammar. Känner mig fången i min egen kropp. 

Nu ska jag passa på att bara slappa innan Evan vaknar. Lyssna på när Harry smaskar på sitt ben.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0