Hästäventyr

God morgon alla fina! 


Igår kväll åkte jag för att träffa Jenny och Nina när Christer kommit hem. Så trevligt och jag fick se Ninas fina lägenhet för första gången också. Drack en stoooor kopp kaffe och åt "lite" haha (läs typ hela kakan) mjuk pepparkaka.


Men idag är det dags för lite äventyr med en före detta stallkamrat. Therese heter hon och hon har precis köpt en 1 åring som jag ska hjälpa henne och hämta. Spännande spännande!!

Känner liksom med den här nervositeten och glädjen som man känner när man äntligen ska få hem sin häst. Sen önskar man ju självklart att det hade varit en själv som skulle få hem en häst. (eller rättare sagt helst Jacson även om jag innerst inne vet att det kommer bli väldigt svårt)

Denna lilla sötisen ska vi hämta:


Har laddat med en godispåse som jag ska ha när jag kör samt Cola zero. Evan kommer självklart följa med men Elina får stanna och leka med mormor. Blir så långtråkigt för henne att sitta still i bilen så länge. Suki får också stanna med mormor. 

Men nu ska jag äta min nyttiga frukost. Får ju kompensera alla bullar och godsaker liksom.


Evan har precis somnat i bärselen så han får sitta kvar där medans jag äter. Mysigt!❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0