Hästtävling idag

God morgon! Sitter nu i bilen och väntar in Jenny som håller på att knoppa sin häst. Idag ska vi till Tyresö för lite dressyrtävling. Dagen började med stress då jag förlagt adaptern.. Men som tur var så visade det sig att släpet vi ska låna idag har rätt sorts koppling till vår bil så då behövs ingen adapter. TUR!!! Annars hade jag fått åka i ilfart till Corina och kolla om jag glömt den hos henne när vi lånade hennes släp i torsdags. Måsta nog köpa så jag har två så man alltid har en i reserv. 


Så nu hoppas vi på en smidig dag med fina procent i ritten. 

Jenny och Sammy laddar.😊


Nu ska jag äta min kvarg jag tagit med. Sen är det snart dags att åka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0