Idag vart jag visst ensam

Jag hann inte med städningen av övervåningen idag i alla fall. Middagen drog ut på tiden lite i ugnen så vi åt ganska sent. Christer hade inte kommit hem så jag fick börja natta barnen direkt efter vi ätit. Och håller fortfarande på att natta Elina som inte vill somna. Klockan är nu 21.37 och Christer är fortfarande inte hemma och jag har inte hunnit duka undan maten, hundarna har jag inte kunnat/hunnit gå med då jag trodde att Christer skulle komma hem vid senast 18, så Suki kissade på golvet för en stund sen. Inte hennes fel ju och jag har nu dåligt samvete över hundarna. Får bli en nattpromenad helt enkelt verkar det som. Känner mig sådär lagom irriterad nu......

Tur att middagen vart god i alla fall..




Kommentarer
Postat av: Linda

Men det är ju derby idag, han brukar väl gå på dem? Eller har han inte sagt att han typ skulle gå kanske? Kram kram

Svar: Han var på jobbet. Dom höll på att bygga om massa så han behövde vara där. Kram
Jenny Säfström

2016-05-16 @ 22:21:01
URL: http://lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0