Inte som planerat

Jahapp då vart denna dagen lite annorlunda än tänkt då Elina i sista stund igår kom på att hon inte alls ville sova över hos farmor. Så nu har jag henne här hemma istället. Men hon säger däremot nu att hon vill åka tillbaka till farmor idag igen. 

För övrigt så har hennes dinosarieägg som jag köpte till henne kläckts nu. 😃 Roliga leksaker det finns.


Får se hur vi gör idag. Är ju ganska långt att åka till farmor så vet inte om jag orkar köra dit idag igen. Har precis släppt ut kaninerna och skulle egentligen vilja åka och köpa pallkragar, planteringsjord och lite frön så jag kan så lite jordgubbar. Men känner mig samtidigt väldigt trött idag och orkeslös. 


Får se hur vi gör idag helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0