Kalas

Har ju glömt att berätta att Elina var på två kalas i lördags. Först ett hos David som fyllde 2 år och sen hos sin dagiskompis Elvira som fyllde 3. Jag var med på båda kalasen och det bjöds på god mat och fika. Och kalasdag till ära så hade jag för en gångs skull faktiskt sminkat mig lite. 



Elina hade en toppendag med massa bus. Och sen efter kalasen så åkte vi hem till Jane och Giri och grillade och åt god mat även där. Så mysigt så! En riktig toppen-lördag. 


Och Evan fick även träffa sin nya bästis Jack (tror dom att han ska heta) som är Emmas son, född nästan exakt en månad efter Evan. Små surgubbar!😂


Sen på söndagen hade vi bara en lugn hemmadag. Ibland behövs det också och jag var så trött så jag till och med gick och lade mig en stund på dagen och vilade. Fast lite duktig var jag som tränade på morgonen i alla fall. Då får man lov att slappa lite extra sen. 

Lite roligt när man lämnat barnen själva med Christer en stund. Han och Elina hade jätteroligt åt att Evan gick plats i hennes leksakslåda. 


Typiskt pappor att hitta på såna knasiga saker. Haha!!😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0