Känner mig trött nu

Denna dagen som skulle vara så mysig startade med gnäll och skrik på första hundpromenaden. Snälla låt denna tråkiga period med Elina vara över snart. Usch! Började liksom med att jag fick bli arg på henne. 

Men men det blev bra till slut efter typ 30 min av bråk. Och vi gick promenaden som jag planerat. 

Sen var vi hemma en liten stund innan vi gick vidare utan hundar mot affären för att köpa lunch. Köpte grillade kycklingvingar, bröd och skinkost och den satte vi oss på en gräsplätt och hade lite picknick. Äntligen lite mys utan gnäll. Och tanken var att vi skulle till öppna förskolan efter lunchen men jag måste kollat fel dag för det var stängt. Jaja bara att promenera hem igen. 

Och nu är vi ute på vår baksida, jag med en kopp kaffe och Elina med sin dockvagn. Suki ligger i skuggan och Harry går runt och nosar i "gräset". Kaninerna är också ute och skuttar och ser nöjda ut. Måste klippa deras klor sen bara. Evan (kräkarn) har precis somnat i min famn och jag är nerkräkt för typ femte gången idag. Haha! Han kräks efter varje gång han ätit, lilla glupska bebis. Man är alltid så fräsch som småbarnsförälder.


Känner mig jätte trött i kroppen idag och känner typ för att sova. Får se när Christer kommer hem om jag kanske kan vila lite då. Är sjukt sugen på godis också som jag helst inte ska äta. Typiskt att jag alltid har sånt sötsug. 

Får se om vi kanske går till nån lekpark när jag druckit mitt kaffe. Elina vill gunga och åka rutschkana. Eller så får hon klara sig med att leka med sina leksaker här hemma nu, vi får se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0