Känns som det varit en lite stressig dag

Hej bloggen!
Idag åkte Christer för att vara med på Rustadagarna nu när han är ställföreträdande. Så i natt sover han borta och jag blir solo här hemma med barnen. 

Startade själv dagen som vanligt på vardagar med att fixa och lämna Elina på dagis och sen en hundpromenad.



Sen kom snälla mamma hit och hjälpte mig en stund med Evan så jag kunde åka och göra en synundersökning i Haninge centrum på Specsavers. Kände mig stressad så hann inte välja några nya glasögon då jag skulle hämta ett babygym hos en gammal klasskompis till mig. Och hon hade en liten söt valp.😍


Självklart fick Evan prova att ligga i gymmet en stund och Harry ville också vara med.



Sen hämtade jag Elina på dagis som för övrigt var en röd hund idag. Haha! Sötis!❤️


Mamma passade Evan en kort stund igen så vi kunde åka tillbaka till Haninge för att beställa glasögon. Hittade två par som jag gillade ganska mycket så om 1 vecka får jag hämta ut dom. Ska bli skönt att få nya glasögon ÄNTLIGEN, och jag hade känt på mig rätt att min syn försämrats så dessa kommer vara starkare än dom jag har nu som är trasiga. 

Väl hemma igen tog jag en kopp kaffe och myste med Evan.


Sen blev det en hundpromenad nästan direkt efter att mamma åkt hem.


Evan var vaken nästan hela promenaden så när vi kom in så var han hungrig igen och nu har han somnat i min famn. Ska gå upp med Elina nu också så då lägger jag honom i sängen.


Idag är en dag hon får vara uppe lite längre eftersom hon är ledig i morgon. 

Hoppas på en smidig nattning så jag kan ta en snabb dusch innan jag själv går och lägger mig. Hoppas på en mindre stressig dag i morgon. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0