Kvällsträning

Idag gjorde jag goda köttbullar till middag. Mums! Hemmagjorda är alltid godast och till dom åt vi ugnsstekta morötter och potatisklyftor och tsatsiki. 

Mätt och belåten gick jag sen iväg till gymmet för lite ryggträning. Vart en rumpövning och en bicepsövning också, samt plankan. Så nu hoppas jag på lite träningsvärk så jag vet att musklerna i ryggen fått jobba hårt. Måste träna upp den igen då den gör så fruktansvärt ont varje dag. 




Efter träningen gick jag hem igen, gjorde en flaska välling till Elina och tog sen hundarna på en kvällspowerwalk som avslutning på min träning. 


30 min vart det i raskt tempo och i typ storm. Fy vad det blåste! 

Så nu har jag precis krypit ner i sängen bredvid Evan, som jag förövrigt pumpat ut mat till så han skulle klara sig medans jag var iväg. Han sover sött och jag ska göra detsamma. Höll på att fastna i den varma duschen bara. Det var ju så skönt!! Älskar varmvatten!

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0