Socker-Conny

Igår var en otroligt mysig dag! Jag fick nämligen skritta och trava lite på Pias häst Confect, eller socker-Conny som han kallas. Elina och Albin fick också rida och Albin vågade till och med trava. Så duktiga barn vi har! Vi fikade även i solen där med dom som bor där. Jenny hade även David med sig men han red inte. Sen när vi ridit klart allihopa så åkte Christer hem då han ville träna. Jenny åkte också med sina barn eftersom Albin är allergisk, så då vart bara jag Pia och Elina och Evan kvar.
 
Sen skjutsade Pia hem oss och stannade på en kopp kaffe och lite godis innan hon åkte vidare hem. En riktig hästdag för min och barnens del. Så himla mysigt och jag fick äntligen pussa lite mule.
 
Bildbomb på fina lite för tjocka ;) Socker-Conny!
 

Lilla ponnyn!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0