Dop idag

Efter en jobbig natt med migrän hela tiden med illamående, så var jag lite orolig att jag inte skulle kunna gå på dopet vi var bjudna på idag. Huvudvärken har suttit i hela dagen men har ändå varit kontrollerbart med alvedon.

Så jobbigt att ha migrän, och denna gången blev synen rubbad. Det började flimra framför ögonen och jag var tvungen att blunda hårt med en kudde ovanför huvudet. Usch!

Och lilla Aston som döptes hade haft feber hela natten, lille stackare. Så det kom lite skrik och tårar under dopaakten.

Elina busade massor under fikat med Alla andra barnen och jag mofflade i mig så mycket jag kunde. Emma är så duktig på att baka.

Sen var jag till stallet och sa god natt till Jacson och la ut hönäten. Gulleponken!❤️

Och nu har jag faktiskt lyssnat på ett webinar i badkaret.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0