Full rulle kanelbulle!😉

Först vanliga dagislĂ€mningen av Elina pĂ„ morgonen. Sen rolig hundtrĂ€ning med Harry i hundhallen. Evan, lilla pajasen hittade sjĂ€lvklart en vattenskĂ„l och började bada.🙈 Man tittar bort en sekund och sĂ„ Ă€r det kört. Pruttunge!❀

Åkte förbi stallet nĂ€r han sov i bilen och mockade och lade in maten i boxen och fyllde vatten sĂ„ allt det Ă€r klart sen nĂ€r J ska in. Mer hann jag inte under dagen. För sen har jag stĂ€dat hĂ€r hemma. Dammsugit, moppat, plockat, torkat, rengjort toaletten mm.. och detta var Ă€ndĂ„ bara nedervĂ„ningen som tog typ 2,5 timme.😅

HÀmtat Elina som verkade vara en tröttis. Lite gnÀllig och testar mig hela tiden. Bara rÀkna till 10 och andas för att orka vissa dagar. Sen började jag förbereda hÀr hemma inför kvÀllens produktvisning. Wiiee!! 4 gÀster kom! Malin hjÀlpte mig idag sÄ jag lÀr mig. En mysig kvÀll och jag lÀr mig mer och mer hela tiden. Nya aha och jag kommer Àven pÄ frÄgor sjÀlv vartefter. Jag ska bli proffs pÄ detta!!

Vill du ocksÄ ha en trevlig kvÀll hemma hos dig med lite produktvisning, fotspa eller hudvÄrd?? DÄ Àr det bara höra av er till mig sÄ kommer jag en tid som passar. Och sjÀlvklart fÄr vÀrdinnan/vÀrden för kvÀllen en exklusiv produkt.

Sen har jag avslutat kvĂ€llen sent i stallet. Pyssel av Jacsons ben framförallt dĂ„ hovslagaren kommer i morgon. Smorde in lite salva som vanligt. Idag blödde han faktiskt lite pĂ„ ena bak. 😕 SĂ„ jobbigt med skorven som blir vĂ€rre sĂ„ fort minsta lilla leran. Bara hĂ„lla efter. Ska försöka tvĂ€tte honom nĂ€r jag Ă€r dĂ€r pĂ„ dagen snart sĂ„ han fĂ„r lite bakteriedödande schampo pĂ„ skorven sĂ„ blir det kanske bĂ€ttre sen. Ă€lskade klump!❀

Nu en supersnabb dusch. Alla andra sover redan. Bara jag Ă„ Harry vakna.â˜ș

God natt alla fina!


Trackback
RSS 2.0