Hämtad till häst

Igår gjorde jag nåt lite knasigt! Nämligen att hämta Elina från förskolan med Jacson. Hade barnvagn, lille Harry och Jacson med mig och så gick vi. 😂 Han bajsade en gång också och då tog jag upp det i en påse som med hundbajs, hade en liten skopa med mig som jag använde.

Många blickar fick vi och även folk som ville hälsa och klappa. Så härligt att ha en så snäll och trygg häst. Bästa Jacson!

Elina kände sig nog lite stolt också när hon fick visa sin stora häst för alla kompisar.

Idag däremot är det Anna som har hand om Jacson och jag passar på att byta däck på bilen i regnet.

Ska äta lunch med Jenny sen också. Inte grannJenny utan den andra.☺️ Berättar om dopet som var i helgen senare. För de bilderna är kvar på kameran än så länge.



Kommentarer
Postat av: Linda Mark

Haha vad härligt! Jag kan tänka mig att många tittade! ;)

Svar: Ja! Måste sett ganska roligt ut😂
Jenny Säfström

2016-11-02 @ 07:33:24
URL: http://www.lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0