Hej du vinterland

Några dagars frånvaro där det inte hänt så mycket mer än det vanliga. Dagishämtning/lämning, umgås med barnen, matlagning mm..

Men idag har vi i alla fall varit en stund hos Jacson på dagen och fixat. Ich Elina var så duktig som hjälpte mig för en gångs skull i stället för att bara göra allt hon inte får. Hon är ju i den värsta trotsen någonsin, och framförallt mot mig så jag blir galen typ varje dag.

Ingen har väl missat att det kommit hur mycket snö son helst under dessa dagar?! Jätte mysigt faktisk, även om trafiken drabbas hårt. För första gången så känner jag nigit e störd av snön. Jag brukade ogilla snö förr men har nu kommit till insikt att det faktisktr riktigt mysigt också. Även om det gör så det blir mer jobb med det mesta. Att bara skotta fram bilen kan vara ettprojekt i sig.

Har faktiskt varit och ridit lite på kvällen idag också efter att Christer kommit hem. Skrittat och travat pytte lite på ridbanan, enda stället han inte halkar på just nu typ. Och testat Forevers ena produkt för djur, skruvat ihop höhäcken och satt upp en krok på boxen också. Hade kanske varit smidigt med en pulka i stallet nu när det är så mycket snö överallt. Dra vattendunken och hönäten i. Eller ja, vattendunken går ju dra på snön, men hönäten går ju inte.

Har varit hos mamma en sväng också och druckit kaffe. Och så hämtade jag ut min beställning.😍

Nä nu går ögonen kors! Dags att nanna kudden. Hej då och god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0