Ny vecka igen

Helgen har gått och jag kan väl säga att jag inte varit på topp direkt. Har varit alldeles för trött denna helgen med huvudvärk och noll energi. Vissa dagar orkar man, andra inte. Och i helgen var det såna där megasega dagar som spenderats mycket i sängen.

Men nu är det måndag och ny vecka. Två maskiner tvätt är tvättade och frukosten intagen. Elina är hemma idag då hon var för trött i morse och jag inte orkar bråka med henne. Så vi kör på mysdag idag med förhoppningsvis lite fix. Just nu sitter jag i soffan med Evan i famnen som sover, mysigaste!!!😍❤️ När barnen är så här gosiga så vill man aldrig lägga ifrån sig dom.

Elina kollar på film och hon är tröttis idag. Får väl se hur gnälligt det kommer bli. Igår köpte vi en julgran som vi byggde ihop. Både jag och Christer jobbar nästa helg när vi normalt brukarvta fram granen så i år får vi ta fram den innan så vi kan klä den tillsammans. Så den står framme nu men helt tom.

Idag ska bli en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Ja vissa dagar är man mera produktiv, gäller oxå mig som har utflugna barn. Vi måste ses snart❤️

Svar: Ja det tycker jag. Har en hästsko till dig också😃 för det var väl du som ville ha en?? Eller 🤔 haha!

Kan väl styra ihop nån middag kanske. Vore trevligt
Jenny Säfström

2016-11-21 @ 22:47:57
URL: http://www.marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0