Sent idag igen...

Men vilken fantastisk kväll jag haft! Spenderat den i stallet hos bästa Jacson som verkligen är terapi för själen.❤️ Och eftersom det inte var halt längs grusvägarna så kunde jag idag även rida ut med några stallkamrater trots att han ej har brodd. Så himla mysigt. Vart mest skritt men även en utsträckt galopp längs ängskanten och lite trav längs grusvägen. Alltså som jag saknat detta! Men aj vad det kommer kännas överallt i morgon. Min rygg gör nu ont, bäckenet känns det med samt sittbenen.😂 Ovan ju!

Älskar min häst så så mycket!!❤️

Innan idag har jag bara myst med barnen. Evan och jag var på babycafét i morse och sen på eftermiddagen så promenerade vi och hämtade Elina, samt tog en liten fika hos mamma/mormor. Evan fick smaka pepparkaka för första gången, mums så gott!

Nu ska jag snabbt in i duschen och sen bums i säng. Kommer somna med ett leende på läpparna efter kvällens mysiga ridtur, och efter att ha kommit hem till Christer som beställt en ny kalender till oss med massa bilder från vår semester.😃💕 Ska drömma om framgång med min nya buisness i natt och verkligen jobba för att det slår in!🌟

God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0