Sent..... på tok för sent!

Oj vad klockan tickar iväg. Christer har varit på behandling av rygg/nacke och det tog sin lilla tid. Och eftersom vi ska in med bilen på service i morgon så ville vi hinna lämna den där idag redan så jag slipper stressa som en tok i morgon på morgonen. Så sagt och gjort körde jag bilen till verkstaden i Jordbro och promenerade sen hem där ifrån. Christer stannade hemma med barnen som låg och sov. Han hade fått sån huvudvärk efter alla spänningar som släppt.

Efter hämtning av Elina så åkte vi och handlade nytt hö till kaninerna och en alldeles egen Aloe-veraplanta till mig! Så vacker och häftig!

Här med månadens produkt också! Underbara Propolis! 😍 testa den och ni blir inte besvikna! 👍🏻

Men nu är klockan som sagt på tok för mycket och jag borde sovit för länge sen. Så nu blir det marsch pannkaka ner i sängen!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0