Jacson!!

Alltså det enda jag behöver berätta nu för att ni ska förstå varför det varit tyst här är JACSON! Han är äntligen hemma igen och jag har redan spenderat mer tid där än hemma dessa dagar. Haha!! Har man saknat nån så länge så blir det så! Och både jag, Anna och Elina har ridit på honom redan i skritt. Han är ju inte helt igång så vi kommer ta det lugnt med honom. Och dessutom är han rätt fet så han behöver banta lite.😂

Välrldens mest fantastiska häst på denna planet!❤️😍

Elina har även fått rida lite på Jacsons boxgranne, en liten shettis på 28 år.

Det är så härligt att vara tillbaka i stallet igen!

Så nu får ni lite mer häst här på bloggen igen. Både jag och mina barn är glada åt Jacsons hemkomst!

Nu ska jag försöka fortsätta baka här hemma inför morgondagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0