Lek och bus

Idag känner vi oss piggare och mer som vanligt. Så vardagsrutinen med lämning gick väl sådär. Haha! Elina är verkligen så envis just nu.

Jag och Evan har varit på babycafét och myst och fikat, lekt och varit på rytmik. Roligt roligt!! ☺️ nu har vi ätit lite lunch och sitter på golvet och busar lite. Ska ta oss ut på promenad om en stund tänkte jag.

Denna lilla killen är verkligen en liten solstråle med ett leende på läpparna nästan hela tiden!❤️ Min älskade Evan!❤️

Mitt städade hem ser inte så städat ut längre. Christer röjde här igår och fick för sig att flytta om massa saker så nu är allt i en enda röra igen. Bara börja om att städa då...

Men först promenad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0