Eller så hörs vi nu på kvällen...

Ja det där med uppdateringen alltså😂😂😂 jaja nu är jag här och ska precis gå in i duschen. Jag och Elina har varit på kvällstur ut till stallet och Mackan. Elina villerida lite trots att hon är hostig. Synd bara att det tog en evighet att fånga honom från hagen. Men söt är han ju i alla fall.

Annars idag har vi inte gjort så mycket faktiskt. Handlat lite, hälsat på mamma och jag har försökt hålla mig till mat och inte massa skit att äta. Även om det slank ner lite godis hos mamma på sjukhuset.

Snart dags att sova. Fundera lite mer på hur allt ska bli. Verkar bli lite ändringar i livet nu ändå. Men vi får se.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0