En liten stund i soffan

Dagen startade med mattelektion idag. Helt slut i huvudet efter en jobbig natt med nästan obefintlig sömn. Evan har konstigt nog skrikit i natt flera gånger. Inte lätt att ha huvudet på skaft då med svåra mattetal. Men jag tog mig genom lektionen i alla fall, och barnen var med Christers mormor under tiden. Tack för det!

Sen har det varit en lugn dag. Har bakat sockerkaka med Elina som vi tänkte ta med till mamma på sjukhuset. Fina hästar blev det! Köpte nya formar på IKEA. ☺️

Självklart ville Elina "slicka" skålen med smet så hon blev alldeles klippig sen.

Tyvärr blev det inget besök på sjukhuset då mamma mådde illa och ville vila så Elina åt upp sin lilla kaka och jag har smakat en liten bit på stora. Så får vi ta med resten i morgon som fika om hon mår lite bättre.

Sitter och tittar på en serie med Evan i knät medans Elina leker med alla sina små hästar. En lite stunds "vila" innan middagen kallar. Får se om jag får nåt vettigt gjort sen eller om det blir uppskjutet till i morgon. Plocka undan, räkna matte, tapetsera ja massor som skulle behöva göras hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Lena

Så fina bilder! :) Hoppas ni får bättre sömn!

Svar: Ja det får vi hoppas. Tack! ☺️
Jenny Säfström

2016-09-08 @ 16:20:27
URL: http://ozkagardens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0