Feber, tänk att det kan vända så snabbt.

Gick precis in till Elina igen för att kolla om hon somnat. Nepp där ligger hon klarvaken och känns även väldigt varm helt plötsligt. Tar tempen och hon har feber. 39,5 grader! Så det var inte så lite feber heller. Stackars liten!❤️❤️❤️

Ja då lär ju hennes dag hos farmor i morgon ställas in. Hon som längtat så. Men jag har ju misstänkt att det bara var en tidsfråga innan febern skulle komma. Hon har ju trots allt hostat nu i några dagar till och från och fått vara hemma från förskolan.

Jaja nu kommer jag sova oroligt i natt igen. Springa ut och in till henne för att kolla henne.💕 man blir ju så orolig. Men hon är i alla fall "pigg" och medveten. Och har varit det hela dagen.

Säger god natt igen då och hoppas att febern försvinner under natten.



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Stackarn! Hoppas hon mår bättre snart.

Sv: Ja, eller "ny", men aningen bättre för oss båda förhoppningsvis :)
Ja, jag har ju föreslagit att vi ska ses, men har inte velat pressa dig heller. Du har ju inte varit så sugen på att umgås med andras hästar, men du är så välkommen så :) Gör gärna annat också såklart! Kanske testar utegymmet vid Hanveden? :D

Svar: Nä jag har varit rött nere till och från faktiskt. Men måste rycka upp mig. Och träna behöver jag verkligen göra. När kan du?
Jenny Säfström

2016-09-22 @ 11:03:08
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0