Helgen närmar sig

Sitter i soffan just nu och myser med sovande bebis❤️

I detta ögonblick vill man att han ska stanna i växten, aldrig växa upp. Jag vill ha honom i min famn för evigt!❤️ Tiden går fort så man får passa på att njuta så länge dom vill vara nära.

Båda barnen är förkylda idag. Men vi ska ändå ta oss iväg senare och köpa lite presenter inför två kommande kalas i helgen. Sen hoppas jag att min mamma orkar med ett besök idag också.

Känner mig trött idag igen. Men med mitt nyfärgade, mörkare hår känner jag mig ändå rätt så fräsch. Haha

Kaffet i högsta hugg! 😝

Elina tittar på sin "stora" och här blir vi nog sittandes ett tag, eller i alla fall tills Evan vaknar, innan vi ger oss iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0