Hur är det nu då?

Jo jag menar ju så klart med min mamma. Ett rejält ryggskott har hon åkt på, och sen upptäckte dom i ambulansen att hon hade hjärtflimmer. Så det blev kod röd och på med sirenerna. Läskigt!! Har varit och hälsat på henne idag inne på sjukhuset. Hon såg riktigt trött ut och hon verkar ha jätte ont i sin rygg. Fick be om en extra filt samt mer smärtstillande till henne. Eftersom dom inte vet varför hon har hjärtflimmer så blir hon kvar där oavsett om ryggen blir bättre nu eller inte, i alla fall tills dom hittar en orsak eller ett sätt att ha det under kontroll. Känner mig orolig för mamma faktiskt.

Men annars har dagen rullat på. Har varit på stödlektion i matte och sen har vi bara varit hemma. Elina var hon Charlie under tiden jag hälsade på mamma men annars har hon också varit hemma idag. Förkyld är hon. Näsan rinner så hon blir hemma i morgon med. Christers mormor Jessie kommer hit tidigt och passar barnen så jag kan gå på min lektion. Sen blir det hälsa på mamma igen.


Men nu måste jag sova. Ögonen svider av trötthet. God natt!

Har jag sagt att jag älskar min lilla hund?!?😍😍😍😂😂😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0