Ibland blir det inte som man tänkt sig..

Ringde min mamma på morgonen för att stämma av med henne om när hon skulle komma och passa barnen. Hon gör ju det medans jag går på mina mattelektioner. Allt var frid och fröjd och vi bestämde att hon skulle komma ca 30 min innan senast så jag hann åka i lugn och ro utan stress. Men bara en kort tid efter vårt samtal så ringer hon upp mig och ber mig komma dit, hon höll på att dammsuga när ryggen plötsligt sa "klick" och hon blev orörlig. Väl på plats gick det inte att göra annat än att ringa dit en ambulans som fick komma och hämta henne.

Jag och barnen åkte in till sjukhuset för att kolla läget men eftersom det inte hände så mycket där inne på akuten så åkte vi hem igen. Båda barnen supertrötta och Elina uttråkad också. Så nu är vi hemma bara och väntar på att få ett besked om hur det är med mamma. Förmodligen ett kraftigt ryggskott av nåt slag.

Jag dammsög klart hemma hos henne och hängde upp hennes tvätt så hon inte behöver tänka på det i alla fall. Och Jaya tog hand om Harry medans vi var iväg. Tack snälla!

Båda barnen har slocknat och jag tänker nog göra samma sak. Är också jätte trött. Har ju också lite extra problem med min rygg just nu. Hade lättare ryggskott igår så det känns som att det upprepade sig fast för någon annan idag.

Min mattelektion fick jag strunta i idag som ni kanske förstår. Får hoppas jag hinner ikapp sen. Känns som jag ligger efter hela tiden ändå för att jag tycker det är så svårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0