Klockan 01.15..

Och vi blev precis färdiga med sängbygget av vår säng så vi slipper sova på golvet i natt. Pjuuhh..😝

Kräftskivan var trevlig och bjöd på många skratt och supergoda kräftor. Mums!

Christer och Elina var också med men kom lite senare så dom fick inte vara med på bild.

Jag gosade även lite med Jayas söta råttor. Mest med dumbon Dafgård som hon heter. Så söt!😍

Ska bli riktigt skönt att äntligen få krypa ner i nya sängen nu. Och jag tror att min rygg kommer bli gladare också av en ny madrass som formar sig och värmer upp lite så musklerna hålls varma. Äntligen!

I morgon blir det mer bygge. Kanske en tripp till Ikea igen också eftersom dom glömt skicka med Elinas nya säng som vi också skulle ha. Suck! Känner lite att där rök min pluggstund. Jag som verkligen behöver sätta mig och hinna så mycket jag bara kan ifrån matteboken. Och repetera allt från början igen med olika exempel.

Men för nu säger jag god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0