Latmask

God dagens! Här sitter jag i soffan å latar mig när det finns en miljon grejer att göra egentligen. Men jag orkar bara inte just nu. Känner för att vara lat ett tag till. 😂

Och vart kommer alla jäkla bananflugor ifrån?? Har ställt fram kaffesump men tycker inte det hjälper. Finns inget framme som skulle kunna locka hit dom vad jag kan se, men ändå är dom i hela köket. (Läs typ 4 bananflugor)

En trött dag idag efter en dålig natt. Längtar redan efter att få gå och lägga mig igen. Är nog därför jag är extra lat idag. Men ska försöka ta mig i kragen om en stund och fixa lite i all fall. Tvätten tvättar sig inte själv direkt och ingenting annat heller för den delen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0