Oj vilken dag

Jag pratar om igår. Fullspäckat schema hela dagen lång verkligen. Och sen lite nyheter på det som har gett mig något att bita i.

Lämning på förskola, babycafé, mattelektion, veterinärtid med lille Harry för hans öron, möte med ridtravarföreningen inne i stan, hem å natta Elina som vägrade somna, skypemöte med Evelina och så lite matteräkning hemma på det. Pjuuhh! Fullt upp, javisst! Men allt flöt ändå på smidigt måste jag säga.

Och idag har jag nyss avslutat mattelektionen efter en rätt så stressig morgon. Så nu kan jag äntligen pusta ut en liten stund innan ett frisörbesök väntar.

Måste få igång vita bilen också som inte ville starta i morse.

Men först pussa på min finaste lilla glada kille!❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0