Tiden går

Tiden på dagarna tickar på och jag hinner inte så mycket mer än att ta hand om barnen när båda är hemma. Mysigt men även lite småstressigt trycker jag som känner att jag inte riktigt räcker till hela tiden. Men så är det som tvåbarnsmamma. :)
 
Igår va Jayas hund Primo här på dagen också så det var full rulle med att jaga honom. Hahaha, valpar alltså. Han ville äta upp alla Elinas leksaker och lyckades bita sönder 4 nappar som råkat hamna på golvet. Albin var också här i några timmar och lekte med Elina. Dom där två blir mer och mer som syskon. Retas och har sig. Smidigt när man bor så nära varandra att barnen bara kan springa över till varandra.
 
Och han är faktiskt här nu också. :) Men jag kom inte undan från hästleken ändå, för i morse skulle hon leka med mig när Evan sov.
 

Men jag är glad att hon gillar sina hästar, mammas tjej det!!
Längtar så galet mycket just nu efter att Jacson ska komma hem igen. Både jag och Elina längtar.
 
Evan ska jag nog också lyckas få med i hästeriet. Min lilla solstråle som så snällt väntade på mig i morse när jag duschade. Han och lille Harry! Evan är nästan alltid glad, vad man än gör med honom.
 

Annars idag förutom att leka med hästarna så har jag faktiskt varit på möte med Evelina idag också. Barnen var med dom också. Ibland får man liksom klara av att göra viktiga saker trots att dom är med. iPaden och en film till Elina och en mina nycklar som är jätte roliga till Evan så gick det att prata hyffsat ostört en stund.
 
Men nu har Christer kommit hem och jag ska åka till mamma en sväng. Hon har äntligen fått komma hem från sjukhuset nu; men behöver hjälp med många saker så då får vi döttrar finnas där självklart.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0