Trött måndag idag

Efter en hel dags pluggande så är jag rätt seg i huvudet nu. Och jag kan inte direkt säga att gick bra heller. Är så sjukt svårt tycker jag. Har massor av tal som jag behöver få hjälp med.

Men nu har jag i alla fall hämtat Elina från förskolan och vi har fått lite mat hos mamma.

Ska ev. på en "föreläsning" senare med Evelina. Hon som jag var på möte hos i helgen.

Min rygg har typ gått i lås i vissa lägen så det är ganska jobbigt. Hugger till mellan skulderbladen i vissa små rörelser. Måste ha överansträngt mig igår vid målning och montering av möbler. Höll ju på hela dagen igår så det är inte så konstigt.

Känner mig ganska trött i största allmänhet idag pga min dåliga sömn. Går ju inte att sova när det hugger så fort man rör sig.

Så nu ska jag bara göra ingenting fram tills jag ska åka. Bra plan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0