Vart är all min tid?

Känns som jag inte hinner annat än plugga, fixa hemma och barnen just nu. Knappt det första... Bloggen får vara lite prio sist nu så därför inte så många inlägg kanske. Men det har ni säkert redan märkt.☺️

Matten är svår tycker jag och hemmet är just nu rörigt igen då det står sjuttielva ikeakartonger med möbeldelar som ska byggas ihop. Vi har köpt ny säng till både oss vuxna och till Elina. Samt nya garderober till hennes rum och vårt. Kommer nog bli jättefint när allt är färdigt men nu är det ett större kaos hemma. Christer kör vändor till tippen med de gamla möblerna just nu. Går ju inte att bygga om det inte finns plats.

Ikväll ska vi hem till Jaya på en liten kräftskiva såsen tiden går ju bort också så det lär bli massa bygg i morgon med gissar jag. När ska jag hinna räkna??? Suck! Hade hoppats att kanske Christer kunde få hjälp av nån mer vän än Robin som ALLTID hjälper att bygga så jag kunde få räkna lite. Hatar att ligga efter, det gör mig jätte stressad med tanke på att läraren börjat prata lite smått om prov inom en snar framtid.

Ska fika lite snabbt med en fd kollega vid kl 14 idag också då hon ska förklara ett eventuellt extrajobb för mig. Ska se om det kan vara intressant eller om det bara lät bra.

Nu måste jag byta en bajsblöja!
Hoppas på att kunna skriva lite mer senare under dagen. Saknar min blogg ju.☺️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0