Will my wish maybe come true??

God morgon alla!
Har precis lämnat Elina på förskolan och sitter här hemma nu med världens ömhet i hela ryggen efter behandling igår. Men låsningen är borta! Skönt! Så nu ska bara ryggen "vila" lite igen så ska jag nog fungera hyffsat som vanligt snart igen. Tommy som behandlar är jätte bra! Så skönt när man känner att alla låsningar och kramper man har släpper för en stund.

Många funderingar i mitt huvud som vanligt. Hur gör jag med matten nu när jag inte har barnvakt. Känns som den skiter sig rejält. Kanske borde skippa den nu i alla fall. Surt att ge upp. Jag får se.

Ska käka mitt ägg nu och sen får jag se om jag går till babycafét med Evan en stund.



Kommentarer
Postat av: Marie

När och hur ofta är det lektioner?

Svar: Tisdagar 12.45-15.00 och torsdagar 8.15-10.30

Sen försöker jag gå på stödparti på onsdagar kl 13-15 också.
Kämpar på men det är såååå svårt 😝😝😝😝😝😁
Jenny Säfström

2016-09-14 @ 21:18:46
URL: http://www.marieangel.blogg.se
Postat av: Marie

Ok, tänkte om man kunde hjälpa till meen det blir svårt på de tiderna...Kramiz

Svar: Tack ändå!❤️
Jenny Säfström

2016-09-15 @ 13:44:40
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0