Dag 1 själv

Sitter hemma hos mamma med en kopp kaffe i LUGN och ro. Första dagen idag som jag testar att lämna Evan förskolan. De har ringt två gånger och sagt att det går bra men han ville inte äta lunchen. Just nu ligger han och sover. Somnade på en gång. Har passat på att gå ut på en skön promenad med hundarna. Så härligt att slippa ha med en vagn. Att få koncentrera sig på hundarna bara och andas. 







Det jobbigaste är ju själva lämningen när han skriker. Man får bita ihop och ta det lugnt. Sen vet man ju att det oftast går bra inom 5 min. 


Nu har jag en timmes lugn och ro kvar här, sen hämtar jag båda busungarna igen och vi börjar fredagsmyset! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0