En ny vecka med ny möjligheter till både träning och jobb

Heja mig som kommit igång igen med träningen! Även om det är rätt enkel träning än så är jag i alla fall på väg åt rätt håll. Idag fick jag promenadsällskap av hela familjen när jag skulle träna. Elina på cykel, Evan i vagnenoch Christer med båda hundarna. Dom följde mig till dörren till gymmet här hemma i VH. Så smidigt att ha kort där när det bara tar 2 min att gå dit.


Framsida ben, rumpa, mage och promenad i uppförsbacke blev det idag. Så nu har jag precis klivit ur duschen här hemma och ska krypa ner i sängen. Slängde i mig en Forever ultra vaniljshake i duschen också. 😂





Insåg att vi behöver köpa ny cykelhjälm till Elina. Denna börjar bli för liten. Sitter nästan uppepå huvudet.


Fick en jätte fin bild skickad till mig idag på älskade Betty Blupp som jag hade innan. Alltså hon är så galet vacker! Skimlar i mitt hjärta!!😍 Som jag ångrar att jag en gång sålde henne. Men det blev kanske bäst så ändå.


För övrigt idag förutom att träna så har jag och Evan hängt hemma hos mamma medans Elina var på förskolan. Bara slappat hela dagen.


God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0